Türkiye’nin en teknolojik markası seçilen Teknosa’ya The Hammers Awards’ta iki ödül
Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, tüketici oylarıyla belirlenen Tech Brands Türkiye’de “Teknoloji Marketi” kategorisinde üst üste üçüncü kez Türkiye’nin en teknolojik markası seçildi. Şirket, aynı törende Türkiye’nin en değerli ekiplerini belirleyen The Hammers Awards’ta da iki ödüle layık görüldü.

Türkiye’nin en teknolojik markalarını ödüllendiren Tech Brands Türkiye ödülleri törenle sahiplerini buldu. Pazarlamasyon ve Nielsen Türkiye iş birliğiyle uygulanan ödül programı, 30 farklı sektörde açık uçlu sorularla tüketicilerin verdiği yanıtları baz alarak, Türkiye’nin en teknolojik markalarını belirliyor. Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa da Türkiye temsili 12 ilde 906 kişiyle gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonucu üst üste üçüncü kez Türkiye’nin en teknolojik marketi seçildi.
Teknosa’nın prestijli projeleri ödüllendirildi
Aynı ödül töreninde sektördeki ufuk açan projeler etrafında Türkiye’nin en değerli ekiplerini belirleyen The Hammers Awards ödülleri de takdim edildi. Teknosa, ‘101. Yıl Anıtkabir Deneyimi’ projesiyle ‘Marka Deneyimi Medya ve İçerik Bölümü’nde ‘En İyi Teknoloji Odaklı Marka Deneyimi Ekibi’ kategorisinde gümüş ödülün sahibi oldu. Ayrıca, şirket ‘Kadın için Teknoloji’ projesiyle ‘PR Bölümü’nde ‘En İyi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Yönetimi Ekibi’ kategorisinde bronz ödül kazandı.
Hibya Haber Ajansı